Menestysresepti syntyy monikanavaisuudesta ja houkuttelevista sisällöistä

Jalotofu on kotimainen, luonnollisen kasviproteiinin pioneeri. Yhteistyömme alkoi kesällä 2022 sisaryrityksemme Into-Digitalin toteuttaman verkkosivustouudistuksen yhteydessä. Yhteistyömme keskiössä on jatkuva ja joustava digimarkkinoinnin kuukausittainen tekeminen.

Tätä teemme:

”GidiUpilta saamme vahvaa näkemystä mediasuunniteluun ja kohderyhmiin, sekä jatkuvaa sparrausta mainonnan tehokkuudesta. Tämä mahdollistaa sen, että me pystymme keskittymään siihen, missä olemme parhaita: laadukkaiden tuotteiden kehittämiseen ja houkuttelevan sisällön tuottamiseen.”

– Sten-Göran Enbom, marketing manager & product designer, Jalotofu

Vaihtuvat sisällöt pitävät kiinnostuksen korkealla

Jalotofun mainonnan keskiössä ovat herkulliset reseptisisällöt. Resepteille on valittu mainosmuodot, joissa Jalotofun toteuttamat, houkuttelevat kuvitukset pääsevät loistamaan. Sosiaalisen median karuselli- ja story-mainokset, yhdistettynä discovery- ja hakusanamainontaan Googlessa, takaavat vahvan muistijäljen.

Kiinnostusta ylläpidetään vaihtuvien sisältöjen avulla. Jalotofun klassikkoreseptien lisäksi mainonnassa hyödynnetään sesonkeja; kesällä valikoimasta löytyy grillattavaa ja kevyitä salaatteja, talvella herkutellaan jouluisilla mauilla. Reseptisisältöjä höystetään muilla vaihtuvilla sisällöillä, kuten uutuustuotteilla tai muilla ajankohtaisilla teemoilla. Tämä takaa, etteivät sisällöt kulu puhki ja yleisö pysyy kiinnostuneena.

Sivuston sisältö sen sijaan keskittyy vahvasti reseptiikkaan. Jatkuvasti kasvava reseptipankki varmistaa, että käyttäjä löytää jokaiseen tilanteeseen sopivan tofureseptin. Reseptien lisäksi sivustolla on painotettu interaktiivisuutta ja käyttäjien sitouttamista sisältöön. Sivustolta löytyykin siis sivuston käyttöön ohjaavia botteja, asiakkaiden tuote- ja reseptiarvosteluja sekä ladattavia oppaita.

Joustava yhteistyömalli takaa tulokset

Yhteistyömme Jalotofun kanssa on molemminpuolista pallottelua, jossa ideoita ja ajatuksia jaetaan sekä asiakkaan että meidän puoleltamme. Työnjako on kuitenkin selkeä: me keskitymme mainonnan ylläpitämiseen ja optimoimiseen, asiakas sisältöjen tuottamiseen. Mikäli esimerkiksi hakusanamainonnan kysynnästä herää uusia ideoita sisältöön, keskustelemme näistä yhdessä asiakkaan kanssa. Tärkeää yhteistyössä on, että kummallakin osapuolella on selkeä kuva mainonnan tilanteesta. Tätä vahvistavat kuukausittaiset, yhteiset raportointipalaverit.

Sisaryrityksemme Into-Digital vastaa verkkosivuston kehityksestä ja ylläpidosta. Yhteistyö meidän, sisaryrityksemme ja asiakkaan välillä takaa ketterän tiedonvälityksen ja tehokkaan toiminnan kehityksen.

Vaikutuitko?

Ota yhteyttä niin jutellaan!

Miten haluat yhteydenoton?