Siirry sisältöön

Digimarkkinoinnin auditointi

Digimarkkinoinnin auditoinnissa asiantuntijamme käy läpi yritykselläsi käytössä olevat mainoskanavat, niihin jaetun budjetin sekä tärkeimmät seurannan mittarit. Auditoinnin lopputuloksena syntyy kirjallinen ehdotus kehitystoimenpiteistä.

GidiUpilla auditoinnin tavoitteena on tuottaa työkalu, jonka avulla yritys voi kehittää toimintaansa digimarkkinoinnin näkökulmasta. Auditoinnin lähtökohtana on yrityksen nykyiset tavoitteet ja se, miten digimarkkinoinnin tekeminen tällä hetkellä tukee niitä.

Auditointi voi toimia pohjana yhteistyölle tai antaa eväät markkinoinnin kehittämiselle itsenäisesti – teemme juuri niin kuin teille parhaiten sopii. Toteutamme digimarkkinoinnin auditoinnin maksutta.

GidiUpilta saat seuraavat auditoinnin kokonaisuudet:

  • Digimarkkinoinnin strategian auditointi
  • Google Ads -auditointi
  • Somekanavien auditointi
  • Analytiikkatyökalun auditointi
  • Verkkosivuston hakukoneoptimoinnin auditointi

Auditoinnin hyödyt

1. Tehokkuutta tekemiseen

Yrityksenne säästää sekä henkilöresursseja että mediabudjettia, kun tehdään oikeita toimenpiteitä oikeissa kanavissa. Selvitetään myös, onko markkinoinnissanne piilevää potentiaalia, jota on syystä tai toisesta alihyödynnetty. Auditoinnin dokumentti toimii hyvänä pohjana, kun tarvitset perusteluita yrityksen johdolle markkinoinnin kehittämiseen.

2. Rehellistä palautetta

Tavoitteenamme on parantaa yrityksenne digimarkkinoinnin tekemistä kokonaisvaltaisesti ja sen vuoksi otamme kantaa myös siihen, mitä asioita kannattaisi tehdä sen sijaan, että vain arvioisimme nykytilanteen. Haluamme haastaa nykytekemistä ja herättää myös teissä uusia ajatuksia ja ideoita.

3. Opi uutta

Tavoitteenamme on kasvattaa myös sinun ymmärrystäsi digitaalisesta markkinoinnista, jotta voit hyödyntää auditoinnin oppeja jatkossa yrityksesi kehittämistyössä.

Auditointiprosessi

Aloitamme yhteistyön tapaamisella, jossa käymme läpi yrityksenne tärkeimmät tavoitteet koskien auditointia.

Määrittelemme etukäteen osa-alueet, jotka auditoinnissa käydään asiantuntijan toimesta läpi. Tällöin molemmille osapuolille on selvää, mitä projekti pitää sisällään ja painopisteitä voidaan tarvittaessa muokata asiakkaan toiveiden mukaan.

Asiantuntijamme toteuttaa auditoinnin työn ja kirjaa kaikki esille nousseet huomiot kirjalliseen muotoon.

Auditoinnin kirjallinen dokumentti käydään yhdessä läpi lopputapaamisen muodossa. Tuotamme huomioista kirjallisen dokumentin, jotta auditoinnista syntyy konkreettinen työkalu jatkotoimenpiteitä varten.

Toimitamme dokumentin asiakkaalle ja autamme tarvittaessa kehitystoimenpiteiden toteutuksessa. Muista kuitenkin, ettei auditoinnin toteutus sido sinua mihinkään!

Miksi valita GidiUp?

Asiakkaitamme

Varaa maksuton auditointi!

Jos kiinnostuit auditoinnin toteutuksesta, ota yhteyttä niin jutellaan lisää! Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Miten haluat yhteydenoton?