Digimarkkinoinnin auditoinnissa asiantuntijamme käy läpi yritykselläsi käytössä olevat mainoskanavat, niihin jaetun budjetin sekä tärkeimmät seurannan mittarit. Auditoinnin lopputuloksena syntyy kirjallinen ehdotus kehitystoimenpiteistä.
GidiUpilla auditoinnin tavoitteena on tuottaa työkalu, jonka avulla yritys voi kehittää toimintaansa digimarkkinoinnin näkökulmasta. Auditoinnin lähtökohtana on yrityksen nykyiset tavoitteet ja se, miten digimarkkinoinnin tekeminen tällä hetkellä tukee niitä.
Auditointi voi toimia pohjana yhteistyölle tai antaa eväät markkinoinnin kehittämiselle itsenäisesti – teemme juuri niin kuin teille parhaiten sopii. Toteutamme digimarkkinoinnin auditoinnin maksutta.
GidiUpilta saat seuraavat auditoinnin kokonaisuudet:
Yrityksenne säästää sekä henkilöresursseja että mediabudjettia, kun tehdään oikeita toimenpiteitä oikeissa kanavissa. Selvitetään myös, onko markkinoinnissanne piilevää potentiaalia, jota on syystä tai toisesta alihyödynnetty. Auditoinnin dokumentti toimii hyvänä pohjana, kun tarvitset perusteluita yrityksen johdolle markkinoinnin kehittämiseen.
2. Rehellistä palautetta
Tavoitteenamme on parantaa yrityksenne digimarkkinoinnin tekemistä kokonaisvaltaisesti ja sen vuoksi otamme kantaa myös siihen, mitä asioita kannattaisi tehdä sen sijaan, että vain arvioisimme nykytilanteen. Haluamme haastaa nykytekemistä ja herättää myös teissä uusia ajatuksia ja ideoita.
3. Opi uutta
Tavoitteenamme on kasvattaa myös sinun ymmärrystäsi digitaalisesta markkinoinnista, jotta voit hyödyntää auditoinnin oppeja jatkossa yrityksesi kehittämistyössä.
Auditointiprosessi
Aloitamme yhteistyön tapaamisella, jossa käymme läpi yrityksenne tärkeimmät tavoitteet koskien auditointia.
Määrittelemme etukäteen osa-alueet, jotka auditoinnissa käydään asiantuntijan toimesta läpi. Tällöin molemmille osapuolille on selvää, mitä projekti pitää sisällään ja painopisteitä voidaan tarvittaessa muokata asiakkaan toiveiden mukaan.
Asiantuntijamme toteuttaa auditoinnin työn ja kirjaa kaikki esille nousseet huomiot kirjalliseen muotoon.
Auditoinnin kirjallinen dokumentti käydään yhdessä läpi lopputapaamisen muodossa. Tuotamme huomioista kirjallisen dokumentin, jotta auditoinnista syntyy konkreettinen työkalu jatkotoimenpiteitä varten.
Toimitamme dokumentin asiakkaalle ja autamme tarvittaessa kehitystoimenpiteiden toteutuksessa. Muista kuitenkin, ettei auditoinnin toteutus sido sinua mihinkään!
Miksi valita GidiUp?
Kattavat palvelut
Meiltä saat kätevästi kaikki markkinoinnin palvelut saman katon alta. GidiUp on osa Ida Fram Groupia, jonka rautaisilta ammattilaisilta löytyy taustatukea. Into-Digital toteuttaa kaikki verkkopalvelut ja Palveluiden markkinoinnin toimisto Ida Fram hallitsee markkinoinnin suunnittelun.
Monipuolinen kokemus
GidiUpin tiimissä yhdistyy pitkä kokemus, nykyaikainen osaaminen ja tuoreet näkökulmat. Meidän asiantuntemuksemme avulla saat uusia ideoita ja tukea tavoitteiden saavuttamiseen. Uskomme, että avain onnistumiseen on rehellinen kommunikaatio.
Ennakkosuunnittelu
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Aloitamme kaikki yhteistyöt tapaamisella, jossa kartoitetaan asiakkaan tavoitteet. Sen jälkeen määritellään toimenpiteet, joilla niihin pyritään. Molemmille osapuolille on selvää, mihin keskitytään ja millaisiin tuloksiin halutaan päästä.