Myllyn Paras on makaronilaatikon suurlähettiläs ja Suomen johtava pastatuotteiden brändi. Digimarkkinoinnin yhteistyömme käynnistyi vuonna 2021 kotimaisten kuviopastojen lanseerauksella, jonka miljoonanäkyvyys ravisteli odotetusti markkinaa. Kumppanuutemme jatkuu uusien ja vanhojen suosikkituotteiden diginäkyvyyden kehittämisellä.
Kotimaisuus ja kuluttajan arjen ymmärrys on Myllyn Parhaan brändin ytimessä. Meidän lisäarvomme tässä yhtälössä on tavoittaa juuri oikeat kohderyhmät ja sitouttaa heidät näihin asiakkaan arvoihin. Kun Myllyn Paras lähti haastamaan italialaiset brändit kuviopastojen hyllyillä, tavoitimme digimarkkinoinnilla yli miljoona suomalaista.
Tätä teemme:
- Useita eri mainosmuotoja YouTube-, Instagram- ja Facebook-kanavissa
- Valtakunnallisia kampanjoita demografisilla kohdennuksilla
- Markkinoinnin tehon mittausta ja optimointia
- Mediayhteistyötä myös lineaarisen television puolelle
Osallistavalla digimainonnalla vahva muistijälki
Vahvempi sitoutuminen tuo myös vahvemman muistijäljen brändistä. Myllyn Parhaalle hyödynnämme tässä erityisesti liikkuvaa kuvaa ja kotimaisten valintojen esille nostamista.
- Käytämme kaikissa kampanjoissa laadukasta ja monikäyttöistä liikkuvan kuvan konseptia, jonka asiakkaalle on toteuttanut sisaryrityksemme Ida Fram. Isolla tunteella suunniteltu videomateriaali toimii tehokkaasti hyödynnettävänä pohjana, oli kampanjoitava tuote sitten pastaa, lettujauhoja tai mysliä.
- Instagram Storyn puolella kotimaisia valintoja ja kuviopastoja koskevat kysymysmainokset ovat herättäneet mielenkiintoa ja sitouttaneet mainoksen nähneitä. Kyselyillä voidaan samalla selvittää kuluttajien mieltymyksiä kysyttyihin asioihin ja vertailla kohderyhmien eroavaisuuksia vastauksien suhteen.
Vaikutuitko?
Ota yhteyttä niin jutellaan!